Tuesday, June 7, 2016

Diet ramadhan

Saja nak menyimpan kenangan di sini.

Ini hasil timbang 2 ramadhan.

Kalau ikutkan sebenarnya 48.1 tapi bila timbang lagi sekali sambil pegang phone (nak tangkap gambar), jadi 48.3.

Pun boleh laa..

Agak agak 30 ramadhan nanti berat jadi berapa?

Hari tuuuu..rasa macam nak diet je bulan puasa ni.dapat turun ke 47 ke 46 ke ok gak kan?

Tapi setakat 2 hari puasa ni takde mood plak nak diet. Tapi tidak la jugak mood makan makan.

Bukak puasa pun xmakan banyak.
Bangun sahur tekak meloya macam orang menandung.

Hahhhh korang jangan nak speku sangat.
Acik dah check negatipppp okeh.

Agaknya hormon tak betul kot.
Dari minggu lepas badan rasa tak sedap.

So nak diet ke idok ni?

No comments:

Post a Comment