Sunday, October 20, 2013

anak susuan (lagi)

amboi mama jihan ni.
tak cukup-cukup.

entah kenapa entah.
melihat anak kecil dapat minum susu ibu, adalah satu kepuasan bagi saya.
kepuasan yang amat sangat :)

sebab tu saya sangat suka kalau ada kawan-kawan yang call-sms-pm-email untuk tanya pasal susu ibu.
sangat-sangat suka :)
dan saya suka memberi inspirasi kepada orang lain.
eh ada ke yang terinspirasi? ;p

dan ini anak susuan saya (dan suami) yang keempat :)


nur abidah mukhlisah.
adik kepada khalilah.
baca tentang khalilah di sini :)


saya sangat seronok bila ummi fana dengan walid firdaus datang rumah kami.
bayangkan mereka dengan tiga anak dara.
dan kami dengan dua anak dara :)

jumlah lima anak dara bermain sama-sama.
eh tolak dulu abidah belum pandai main.
meriah rumah kecil kami dengan anak-anak dara ni.

semoga membesar dengan baik, abidah.
semoga sihat selalu.
cepat besar dan boleh main dengan kakak isymah, kakak damia, kakak khalilah, kakak farhah.

wah ramainyaaaaaa :)

No comments:

Post a Comment