Monday, March 19, 2012

second junior

assalamualaikum mommies :)

saya nak berkongsi kegembiraan dengan anda semua :)

its our second baby.
masa check ni, 17mac, sempena ulangbulan hubungan sy dan suami ke 90 :)
haha,ulangbulan pun nak kira kan ;p
kira hadiah dari saya untuk encik suami la.
hadiah untuk saya? eh,saya awal-awal dah request medela freestyle tau.
*peningla encik suami nak kumpul duit ;p *

alhamdulillah..ia seperti yang diharapkan dan didoakan.
kalau ikut kiraan jari-jemari saya ni, si dia sepatutnya berusia 5 minggu.
tapi kami tak pegi jumpa doktor untuk confirmation lagi.
sebab mengikut pengalaman (wah,pengalaman tu..) usia 5 minggu ni tak nampak apa pun lagi kalau scan.
just nampak kantung dia je.
so kami decide untuk menunggu lagi beberapa minggu supaya boleh terus scan :) jadi bolehla nak tau edd si dia kan..
eh,tapi mulut murai saya ni tak sabar-sabar nak berkongsi berita gembira dengan anda..isk..isk..

doakan kami eh!
semoga baby in mommy's tummy membesar dengan baik dan sihat.
mama tak sabar nak tengok rupa second junior kami ni.
macam encik suami kah? macam saya kah?atau macam kakak damia?

haha,its really a good feeling.
alhamdulillah....

oh,saya sedang study tentang nursing while pregnant.
nanti saya berkongsi dengan anda ya!

1 comment:

  1. Ghan...

    Tahniah....,Damia dh nak dapat adik dh, walaupun wanie dekat dgn ghan.. tp susah jugak nak jumpe.. semoga baby sihat dan sempurna sifat.. Amin

    ReplyDelete