Friday, January 27, 2012

...

lama sangat dah tak update.
nak update status mukabuku pun tiada mood, maka blog pun terabai lama.
taktau la kenapa, dalam hati rasa ada banyak sangat nak kongsi.
contoh,ambil-gambar-begini,nanti-nak-cerita-macam-ni.
tapi kadang-kadang bila begini rasa ada orang skodeng kehidupan seharian sy pulak *pengsan!*

hidup begitu-begini, nak itu-ini, harus macam tu-macam ni,
akhirnya sedar ada banyak hakikat yang belum saya dapat accept dlm kehidupan saya.
kesian kan..but i am struggling for it.
penat mencuba, akhirnya saya biarkan ia seadanya.
ok, tapi masih menyeksa jiwa.

agaknya saya perlukan seseorang untuk diluahkan.
cik diary mungkin? macam dolu-dolu kan.

ataupun saya terlalu banyak demands, bila tak mengikut apa yang saya mahukan, mulalah meroyan!*fengsan lagi*
ataupun saya ni sebenarnya banyak sangat masa senggang sampai takde keje lain nak buat?
*sighhh*

maaf anda, terpaksa pula membaca aura negatif saya ini..fuh!

No comments:

Post a Comment