Sunday, December 18, 2011

bulan yang malas

dah nak akhir bulan dah, tapi berapa entry je sempat ditaip kan ;p
mode geleng-geleng pale.

13disember tu saya dah habis jaga stpm, duk melepak-lepak di rumah sampai bosan.
nak masak, saya ni bukan suka masak sangat pun, jadi masak simple2 asalkan boleh mengenyangkan perut suami, saya dan anak..kehkehkeh..

nak mengemas, kejap je pastu mesti dah disepahkan semula.
hah, banyak la alasan ye!
dahtu buat apa cuti ni?

oh ya, damia dah 4 hari demam, malam tido kejap-kejap sebab dia bangun merengek.
sian dia (sian gak kat saya sebab saya naik angin marah dia tengah malam buta..oh..oh..)

ha..ni kot sebab saya tak sempat menulis di sini..boleh cenggitu?

nota jari : minggu depan sudah start meeeeeeeting!

No comments:

Post a Comment