Wednesday, October 5, 2011

bercuti-kuantan

hah,mulakan dengan pertandingan gigi paling cantik antara mak dan anak!
oh damia..mama menang la ye..gigi damia baru 6, tak cukup lagi tu nak menang pertandingan :)


tahniah pakcik mizi!
akhirnya pakcik mizi dah grad dengan ijazah automitifnya.hooreyyyy!!!
kami g kuantan 1 oktober lepas,sempena konvo adik saya.
lama dah tak pegi kuantan.
sesambil cuti-cuti malaysia kan..kan..saya kan memang kaki rayap ;p

okeh,bunga yang pakcik mizi pegang tu adalah bunga pinjam!
hahaha,bocor rahsiamu..
mamat ni takmau kami belikan bunga.
dia kata cukup dalam hatinya ada taman.
cait!!tapi akhirnya mak saya belikan bunga(tapi tidak diambil gambarnya) haha..

kesian damia dah kepanasan duk bawah terik mentari tengok orang sibuk ambil gambar dengan jubah masing-masing.
sabar ye nak..lagi 22tahun mama dengan ayah pulak nak duk dalam dewan tengok kakak ambik skrol tau :)
penginapan kami di kempville kempadang.bilik kami satu malam RM100..
selesa tu memang la selesa,tapi agak jauh dari kuantan.
terpencil tapi dekat dengan pantai..hehe,saya tak pegi pun pantai tu ;p

sabtu malam,kami makan-makan kat tanjung lumpur.
poor me! masa tu tak sihat,seharian saya muntah-muntah,perut berangin.
tak boleh makan atau minum langsung.semua yang masuk mesti nak keluar balik.
eh eh..saya tak mengandung! betul ni! (wah,defensive sungguh kan!)
balik bilik,telan panadol dan tidur..esoknya baru saya sihat macam biasa :)


ahad pagi,kami ke teluk chempedak.
jalan-jalan pijak pantai-seronok!
takde orang sangat lagi masa ni.kami pegi pagi sangat,kedai semua pun belum bukak.
ada satu kedai baju yang dah bukak,tapi mahal gilerrrrr..
tak jadi nak membeli..
oh oh,padahal saya sangat suka kumpul baju berlambang tempat-tempat yang saya pegi.
frust!

ohohoho..comel kan anak kecik ni :)
gerammmmm dengan dia tau.
suka sangat nak buat muka comel.
tapi kalau tiba tang meragam tu, rasa nak gigit-gigit je dia.


our happy family.
love u hubby,love u kakak :)

baik punya posing damia di atas batu :)

singgah di benteng sebelum ke ump,settlekan semua dan balik :)

saya suka bercuti dengan family macam ni.
my family is everything :)

nota jari : best :)

No comments:

Post a Comment