Thursday, October 20, 2011

20.10.2011

mama,kakak dah 13 bulan :)
kakak dah pandai macam-macam kan mama..

kakak dah laju berjalan,tak lama lagi kakak nak lari pulak.
nanti kita main kejar-kejar tau mama.
boleh la ayah bawak kita main kat playground.

kakak pandai tolong mama kemas rumah kan?
tapi mama selalu kata kakak sepah..
kakak nak tolong mama je :(

mama,kakak dah tau letak kedudukan sesuatu benda.
jumpa kasut kakak letak kat kaki.
jumpa songkok ayah kakak letak kat kepala.
jumpa botol bedak kakak main sapu-sapu bedak.
yeay! kakak pandai.

kakak dah mamam macam-macam.
semua makanan orag dewasa kakak makan.
tiap malam mama suap kakak makan.
apa yang mama dan ayah makan,kakak makan jugak :)
kakak suka buat muka excited bila dapat makan nasi sedap :)
oh,kakak suka makan spagethi,sebiji macam mama :)

kakak pandai main xbox.tekan-tekan macam ayah.
hah,yang ni kakak ikut sebiji perangai ayah.
tak caya meh tengok ni.

kakak suka tengok ayah main game bola.
kakak pun dah pandai hidupkan xbox tu sendiri tau!
kalah mama..mama pun tak reti nak on benda alah tu..

mama dah kasi kakak makan sendiri.
mama kata takpelah sepah-sepah.
mama tau kakak sedang mengembangkan motor skil kakak.
belajar memegang,menyuap makanan.
ala,mula-mula memang la sepah kan mama.
nanti esok-esok kakak pandai la suap sendiri.

ini gambar kakak makan bubur mcdonalds.
kakak tak habiskan pun..masin la..kakak tak suka masin-masin ni.
kan mama jugak yang ajar kakak makan masin-masin ni tak elok kan mama.

kakak suap bubur mama masak la..
kakak suka makan mama masak.
sedapppp :)


tapi paling penting kakak masih minum susu mama sepenuhnya.
oo..yang tu tak boleh tinggal.
dulu kakak minum 12oz sehari masa mama pegi keje.
sekarang kakak minum 15oz..susu mama sedap..
mama gak yang suruh kakak minum banyak-banyak,biar kakak cepat besar kan.
ala,takpe je..susu mama dalam peti banyak kan..
nanti kakak habiskan ye mama.
share dengan adik wafiy :)
kakak suka susu mama :)

mama,kakak sayang mama dengan ayah :)
nanti kakak nak cepat besar,nak belajar pandai-pandai.
tapi sekarang kakak nak main dulu,
mama jangan marah-marah kakak ye..
sampai masa nanti kakak tolong mama buat keje rumah pulak :)

i love u mama :)

No comments:

Post a Comment