Thursday, September 15, 2011

stok ramadhan

hehehe..
motip gelak-gelak di awal entry?

ampunkan saya, anda..
mungkin bulan ni yang paling sikit entrynya kan..kan..
hmm..nak kata sibuk,saya rasa rutin macam biasa.
oh ya,masih mood beraya dan makan-makan kuih raya kan..
blog pun turut la beraya..
kehkehkeh..

baik..baik..saya cuba untuk gigih menyapu sawang-sawang di sini ya!

erm..kali ni nak update stok ebm ramadhan :)
alhamdulillah..even berpuasa,production rasanya makin meningkat semasa bulan puasa.
sehari boleh dapat 15oz-16oz..
ni mesti sebab banyak makan kurma :)
ya..ya..kurma tu salah satu milk booster tau.
bila dah habis berpuasa,dah tak makan kurma,production kembali ke 12oz sehari..

cik-cik ebm ogos saya..stok bulanan sekarang dah tak semeriah dulu..
takpela..journey ini memang begini.
slowly production akan berkurangan due to kekurangan demand since anak dah start makan.

hei,hei..damia sambut birthday selasa ni tau..
alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
berjaya juga saya sampai ke tahap ini.
selepas setahun dah bukan waktu yang kritikal.
saya dah boleh ajar damia makan dan minum apa sahaja :)
sekarang pun dah start ajar minum milo dan vitagen.

ya,kebergantungan kepada susu ibu akan berkurangan :(
saya sedih,tapi saya masih ada setahun lagi untuk melengkapkan journey saya..

kalian,doakan saya tau! saya turut mendoakan kalian.
mari kita sama-sama memperjuangkan hak anak-anak untuk mendapatkan susu ibu sepenuhnya :)

nota jari : susu ibu..susu ibu..

No comments:

Post a Comment