Tuesday, August 9, 2011

kakak damia

kakak damia dah besarr..
makin panjang,makin banyak kerenah.

kakak damia dah pandai mengamuk kalau apa dia nak,dia tak dapat.
kakak damia dah pandai panjat tangga sampai atas.
bahaya kan..mama kena cepat2 cari penghadang tangga ni..

kejap je masa berlalu.
kakak damia dah nak setahun dah.
20 september ni first bday kakak damia :)

kakak damia dah ada 6 batang gigi..


dah pandai cangkung..

 pandai berdiri..yeay!!
 makan jam ayah..ngehngehngeh..


 makan telefon rumah..erm..semua benda nak masuk mulut kan kakak..
ehhh belum..belum..
kakak damia belum nak dapat adik lagi..
hehehe..saya saja panggil kakak.
terasa dah besar.
esok-esok kena panggil kakak jugak kan :)

saya dah rindu nak preggy lagi sebenarnya.
tapi..tapi..tapi..
damia masih menyusu kan..
takpela..saya nak susukan damia puas-puas.
saya belum puas lagi tengok mata besar yang comel merenung saya masa direct feed.
cair mama tau damia :)
nanti kalau ada rezeki,ada la adik damia kan..

nota jari : enam gigi suka gigit!

No comments:

Post a Comment