Sunday, August 28, 2011

buka puasa+gathering ramai-ramai

17 Ramadhan..
saya dan kawan-kawan plan berbuka sama..
phewww...sangat susah rupanya nak organize majlis cenggineh ni..
kejap buat plan mcm ni,kejap tukar plan mcm tu pulak.

ek eleh..macam la nak kena masak-masak bagai kan.
nak menempah tempat je pun dah riuh sekampung ;p

yela..ada yang nak tempat murah, ada yang tak kisah..
tapi yang penting perlu selesa untuk anak-anak,mak-mak dan bapak-bapak kan..

so tempat ditetapkan RESTORAN TUPAI-TUPAI BANGI
memang selesa itelyu..
buffet steamboat ramadhan dengan harga RM 39.90.
ramadhan kali ni dua kali saya ke sini.
bajet takde tempat lain nak perabis duit encik somi la tu..
eh bukan..bukan..first time tu saya jadi food tester.
survey tempat untuk gathering ni la :)

okeh,ini anak saya,dan anak saya..
muleh cenggitu?
hehe..yang sebelah anak saya,yang sebelah anak susuan saya :)
saya ni ibu beranak dua,tapi anak lagi sorang lahir dari mommy yang lain.
haaa..ini la yang dikatakan adik-beradik-mak-lain-bapa-asing.
nengok tuh ahmad wafiy bila nampak mamanya terus nangis.

 inila ahmad wafiy hakim,saudara sesusuan kakak damia :)
tak sabar nak tunggu dorang besar sama-sama,main sama-sama..
nanti naik sekolah pun sama-sama..
oyeah!! :)


buffet steamboat yang best..
kami bukak pose,brenti solat jap dan sambung borak dan makan-makan sampai 10 malam..
perghh..gila lama..berbaloi la kan dengan amaun yang dibayar..kehkehkeh..
agaknya naik bosan pekerja-pekerja kat situ dok menengok kami tak sudah-sudah berborak.

ye ye..begini la cikgu-cikgi berkumpul ye..


 syakirullah yang bam-bam..gehgammm aunty nak geget tau!


ibuk-ibuk sekalian..
dulu kami bersama masa kat ukm.
anak dara trang tang tang.

habis belajar,sorang-sorang kawin..
last year kami berkumpul dengan perut memboyot masing-masing.
this year baby semua dah keluar :)
next year?

Friendship isn't a big thing - it's a million little things.

No comments:

Post a Comment