Wednesday, July 6, 2011

damia lagi

saya cuti hari ni.
sejak isnin damia demam,en hubby saya dah cuti isnin dan selasa.
esok(khamis)ada pemantau nak datang memantau sekolah.
so selasa saya dah siapkan kerja2 saya yang banyak..

selasa petang,bawa damia ke klinik..doc check suhu 38.3
mcm tu la sejak isnin,suhu turun-naik 37-38..
kalau bangun pagi sihat,tengah hari damia demam semula.
so saya minta kesian kat doktor utk bagi cuti kat saya.`
kan bagus kalau kementerian wanita kemukakan usul untuk pekerja mendapat cuti menjaga anak kalau anak demam..heheh..

hari ni damia nampak ok.eh,memang betul ok..
semalam 6pm bg ubat demam,kebah sekejap..saya terjaga pukul 2.30am,badan dia panas balik.
so bagi lagi ubat.
alhamdulillah hari ni damia sihat sepenuhnya.
harap2 esok damia x demam dah..

sangat seronok menghabiskan masa berdua dengan damia kat rumah.
celik mata sammmmpai pejam mata semula,sibuk menguruskan damia.
saya suka mcm ni :)

gaya artis damia..
ce bayangkan damia ckp "no comment..no comment" :)


damia dah pandai main tepuk amai-amai..kalau nyanyi sikit je mesti dia tepuk tangan macam ni :)
anak kami yang manis.
sungguh,damia pengikat kasih sayang kami berdua :)
bergolek-golek mama dengan damia..
seronok!
kalaula boleh macam ni hari-hari :)

dear damia,
mama dan ayah sangat sayang pada damia.
damia anak mama dan ayah yang baik,yang membuatkan kami selalu tertawa dengan keletah damia.
cepat sihat sayang..boleh pegi sekolah jumpa kawan-kawan lagi kan :)

nota jari : rajinnnnnnnnnnnya nak ke sekolah esok ;p

No comments:

Post a Comment