Wednesday, July 20, 2011

20.07.2011

damia genap 10 bulan hari ni :)
selamat ulangbulan sayang mama..
di usia 10bln ni damia dah ada 4batang gigi,dua kat atas,dua kat bawah..
hehe nak ambil gambar gigi,tp ada orang tu x bagi..ngeee..
damia dah pandai bdiri lepas tangan,tapi kejap2 je..
xpe,practice makes perfect :)

sy update blog dari sony x8 sy.x reti la nk upload gambar.
so entry kali ni tak bergambar la ye.
sambil update blog,cik damia tengah menyusu.
sekarang pi'il dia menyusu sambil tonggeng-tonggeng badan mcm superman..
haiih la damia..mcm2 gaya awak kan.hehe..

dear damia,dah 10bulan kita jadi breastfeeding partner kan..
mama sangat bsyukur dapat susukan damia sampai ke tahap ni.
satu hari nanti,kalo damia dah boleh baca dan faham tulisan2 mama,mama nak damia tau yang mama berusaha beri yang terbaik untuk damia.
mungkin kalau satu hari nanti mama tak dapat jaga damia lagi,mama puas hati sebab setakat ini mama tahu breastmilk adalah yg terbaik untuk damia..
cepat besar sayang..
jadi anak yang solehah,yang sentiasa ingat pada mama n ayah..
bilamana hari ini kami memberi yang terbaik utk damia,harap2 bila tiba masa kami sudah tak berdaya,damia jaga lah kami sedaya upaya juga ya!

we love u damia..so much :)

No comments:

Post a Comment