Wednesday, May 18, 2011

saya guru Malaysia~part 2

wah,part 2?
bukan apa,semalam cuti hari wesak,hari ni students mula exam..
so ramai je yang tak hadir isnin lepas masa hari guru tu.
jadi dorang postpone bagi hadiah hari ni..
tak aci la kalau saya tak publish kat sini kan..
sebab yang bagi masa hari isnin saya dah publish sebelum ni..

haha,panjang lebar saya explain pasal part 2 tu je kan.
moh le nengok apa saya dapat hari ni..

kaktus seramik dari Noor Akmal Bin Mohd Afdal~1 cekap..
bekas seramik juga dari Rasyidah Bt Mohd Rashid~1Adil..matching kan nama dia dgn nama ayah dia..aci tak kalau anak seterusnya bagi nama Nur Fathiah Bt Muhamad Fathi Syafiq?ekekkek..

ada tiga barang dalam bekas ni..ada gelang tangan,rantai n sapu tangan..thank you Low Yu Shaun~4Adil


hadiah paling menarik saya dapat setakat ni kot..dah la bekas cantik je,siap kad midvalley..
thank you dear Brendan Yap Khee Cheok~1Adil..

 .
..
...
....
.....
apakah isinya/
jeng..jeng..jeng..
Marks & Spencer moisturising hand and nail cream..
ahahha..i likeeeeeee it :)
seronok la saya ber'lotion2' tangan lepas ni..hehe..
biar halus dan mulus :)

thank you..thank you..my dear students!

nota jari : seronok bila rasa dihargai :)

No comments:

Post a Comment