Friday, May 20, 2011

20.05.2011

heheh..
macam biasa la..
entry wajib setiap bulan kan..

hari ni 20.05.2011..damia masuk 8 bulan :)
yeay!
syukur alhamdulillah..damia sihat dan cergas :)
saya paling tak suka kalau orang cakap damia kecik.
biarlah,yang penting saya tahu anak saya sihat.
saya mama terbaik untuk anak2 saya..tiada siapa boleh pertikaikan yang itu tau!

damia dah pandai memanjat..panjat sofa..panjat meja TV..panjat kerusi meja makan, panjat mama..erkkkk
masa saya tido pun damia suka panjat badan saya..
alamak sayang..kurang lena la tido saya sekarang.
damia pandai merangkak dengan laju,bila suk dalam walker laju je nak gerak ke sana ke mari..
makin kurus la saya melayan damia :)

damia makin manja..asyik nak mlekat dgn saya or hubby je.
kalau tinggal kejap nak g mandi atau solat pun dah mula menangis.
kalau saya ambil dia dari sekolah,pastu letak dalam seater,tinggal kejap nak bukak pintu pagar pun damia dah start enjin menangis dia.
ayah dia nak tinggal dia kat skolah pun nak nangis..
damia..damia..

tengok budak ni..sibuk nak ikut saya solat..jadi saya bawak je damia solat sekali dgn saya..

damia makin bijak..suka  gigit mama n ayah walaupun takde gigi lagi.
lately ni damia kuat makan..
takpe nak..mama suka :)
membesar jadi anak yang baik ye sayang..

bila damia dah besar, boleh baca blog mama, mama nak damia tau yang mama n ayah sangat sayang damia.
kami nak yang terbaik utk damia.
kami usaha yang baik-baik saja untuk damia tau :)
happy 8th month sayang..
mmmuuuaaahhhhhh...:)

nota jari : mmmuuuaaahhh utk ayah damia jugak!

No comments:

Post a Comment