Thursday, April 7, 2011

jalan-jalan-jalan-melaka

dah beberapa hari sy upload gambar-gambar ni tapi tak jugak tulis stori nye..ya..ya..sy gigih menjadi seorang suri rumah tak bergaji, plus kerja tetap dan berpencen, malam-malam sy pengsan awal..kehkehkeh..

ada la bebarapa bulan lepas tetiba sy meroyan nak makan ketam..eh..eh, sy belum mengandung lagi tau (fuhh sungguh defensive padahal orang tak kata apa pun ;p)
en hubby bwk sy g sebuah tempat kat bangi tu (xmau mention utk menjaga bisnes orang) tapi kalo kalian nak tau tempatnya roger-roger la saya ye..saya bisik-bisik je dgn kalian untuk mengelakkan kalian terkena nasib yang sama..
tapi memang rasa tak berbaloi pergi sebab mahal+tak fresh=tak puas ati..
so en hubby pun janji nak bawak sy g makan kat melaka..haih,ailevyu lah :)

weekend 26&27 mac, en hubby pegi teambuilding pulak,tinggalkan isteri dan anak di rumah, maka sebagai dendanya en hubby kena la bwk sy dan damia pergi holiday..yahuuu..

tengok anak dara saya pandai dah nak ambik gambar..menurun bakat mamanya nih!
otw ke melaka, singgah RnR ayer keroh utk mamam..sian en hubby sy sepagian jaga anak masa sy ke sekolah sampai tak sempat nak makan..
ok momot..ayah makan kita ambik gambar ye..
pemandangan melaka dari bilik hotel..
honeymoon?honeystar?honeysun?
ada orang kata damia ikut rupa ayahnya, ramai juga kata damia ikut mamanya..
damia=ayah
damia=mama
so..ayah=mama
kan?orang kata keserasian yang tercipta antara suami isteri akan membuatkan rupa suami isteri tu jadi seiras :))

makan-makan@muara sungai duyung..berbaloi-baloi...
lala masak sambal
sotong goreng tepung kegemaran encik hubby
udang bakar
yeah!!yang mama idam-idamkan..
ikan pari bakar bercili
kami berdua bedal~damia tolong tengokkan je..
semua sekali utk RM72..saaaaaangat puas hati..kalau anda berminat utk ke sana, roger la sy k..sy tunjukkan tempatnya dan tumpang makan sekali kehkehkeh..
bershopping di aeon jusco bandaraya melaka yang baru..kekdahnya semua shopping complex sy singgah..singgah?
they complete my life :)
aiyak mama..nape damia nampak separuh je ni?


nota jari ketam : nyum..nyum..(ketam ada jari kah?)


No comments:

Post a Comment