Friday, February 18, 2011

happy birthday mak

rasa terhutang entry plak sbb ambik gambar2 ni dgn niat nk upload dlm blog sempena bday mak~13.02.2011

happy birthday dear beloved mak..kami sentiasa menyayangi kamu :)

mode sedih : sy lebih mengerti hati seorang ibu bila sy juga sudah punya gelaran itu..sungguh, seorang ibu akan sanggup mengenepikan kepentingan diri sendiri demi keselesaan anaknya..dan kerana itu juga sy smakin mengerti erti kecintaan seorang ibu terhadap anaknya..dan sy slalu membayangkan sy pasti tidak sekuat mak jika sy di tempatnya..bayangkan mak sy mlahirkan dan myusukan kami 7beradik, dan kini 2 anak mak sudah mendahuluinya menemui Tuhan..mak mmg seorg yg tabah! (ok,sbnrnya kalo tanda seru tu xde pun xpe kan?)

tukar mood gembira : ini gambar kami bertiga berguling-guling di atas katil sblum keluar mkn beramai2..nasib baik damia sporting nak tgk kamera kan ;) anda lihat pipi sy smakin berisi kah? itu tandanya kawin ini seronok..cuba anda perhatikan pipi en.hubby sy juga..juga semakin tembam kan?ahaha..ini kes xmau kalah!

ayah n mama damia : kami sudah bersama sejak hampir 7 tahun yg lepas..phewww..kalau masa tu da kawin, anak dh nk skola kan?

damia dah pandai tgk kamera kalo ambik gambar. kisahnya dh slalu sgt exposed dgn kamera mama comel suka bergambar ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi di pinggan ayah (damia belum boleh makan lg, pinggan ayah jd mangsa ;p)

 acara makan-makan..ini gambar makanan..jadi thumb up tu bukan mkanan la ye..sekadar hiasan..


damia sbnrnya sudah mengantuk tp dipaksa bjalan..haishh..


damia akhirnya tertido di pangkuan ayah.oh.tgn ayah xcukup empuk yang..

 maksu najwa. sampai tertoleh toleh abg baju kuning tu nk interprem dlm kamera sy juga kan?tangan yg terjulur tu tangan en hubby ambil lauk. dia yg xsabar atau sy yg xpandai ambil gambar?

lepas dh balik rumah baru sy perasan yg sy x ambil pun gambar bday mommy..hehe..alkisah mak-anak-satu tu sibuk makan jaga anak. yakah?
tapi tidak mengapa kan..kerana gambar mak sentiasa d hati kami semua :)


nota jari : i love u more and more

No comments:

Post a Comment