Wednesday, February 9, 2011

cuti kami

sebenarnya sy cuba mengapdet blog ni ptg td..tp masa sy tgh upload gambo yg baanyakkk ni si kenit sy sudah berbunyi2 buat muka mgantuk mcm alarm clock kan.. sbbnye waktu ptg mmg timing kami berdua tdo berpeluk2kan..sy pula dhla masa tu baru lpas mkn nasi..

hah, korang kata sy buang tebiat mkn nasi kul 4.30ptg kan..sy xsempat mkn lunch ari ni tau cubaan bela diri ari ni sy mkn kul 8pg je..balik dr skola mmg perut sgt berkeroncong lagu dangdut eh, lagu dangdut tu kategori keroncong ke? so balik rumah baru sempat tanak nasi n goreng ayam..nampak ciri2 mithali sy x? ;p padahal goreng utk perut sndiri kan..[mode geleng2 kpla..]

emmm..nk cite aktiviti spnjg cuti CNY..tp xde spesifik aktiviti pun..balik umah MIL, paksa ajak en hubby brjalan2..sabtu pegi piknik teluk batik..aiyo..makcik-anak-satu-xbole-mandi ;p tu je la..

saya kami suka bergambar dlm kete~ni gambo kami bertiga-tigaan dgn baju sedondon..weeee..[perlukah sound effect ini?] OTW balik ipoh..

en hubby menutup gate (anda nampakkan dia sedang menutup gate rumah?), isteri dan anaknya main snap picture..en. hubby gigit jari krn diketepikan dr sesi bergambar comel nasib baik dia tidak menghalau sy keluar kereta dan beliau pulang kampung sendirian..fuhh..

anda tahu kan sy sedang gila menangkap gambar sdg bf damia?sy syok sendiri tangkap gambar sendiri..auuu..

jumaat, sy paksa en hubby bwk sy dan damia melwt skolah lamanya..ha3, sje nk bg en. hubby mgenang kisah cinta silam..patriotik kan sy..dhla tiap ari mmg g skolah, cuti2 pun nk mlawat skolah ;p sy mmg suka aktiviti melawat skolah ni..sy suka mgenang zaman prcintaan prsekolahan sy tp skolah sy sgt jauh, pening kpla en. hubby nk layan kalo sy meroyan nk g mlwt skolah lama sy kan?

anda nampak en. hubby sedang mgenang kisah lamakah? ke dia sedang mgenang aweks lama?

damia pun bolayann ngn skolah ayahnya.."lg syok tido mama"
ok. sy tipu. damia blum boleh cakap mcm tu ;p

err..smbil2 en. hubby mgenang awek2 lama tu, sy snap pict ni..
ok, soalan sy ialah agak2 kalo sy x kawin dgn ayah damia, damia akan jd anak siapa? anak sykah? anak en. hubby kah? mungkin juga anak orang lain kan?




sabtu, kami bramai2 membuat rombongan cik kiah ke teluk batik..
anda tengok ye..ni psgn paksu n maksu kami~baru kawin disember lepas..sungguh romantis kan? err, apakah maksud tersirat persoalan ini?

baby kecik ni sepupu ayah damia..mksudnya pakcik kpd damia..sigh* kesian damia terpaksa berkwn dgn pkcik-mkcik kan?

ini mama yg comel dan anak daranya. anda tahu, sy masih rasa xpercaya yg sy sudah menjadi seorang ibu..bajet masih belasan tahun kan..

en. hubby sy brangan spt bersantai2 d atas katil..opps..lama xbersantai atas katil ye b?

damia banyak ikut wajah siapa?

sy snap gambo comel ni semata2 utk join praduan bf in public utk member2 KIM..wah, gigih sy kan padahal xpenah menang peraduan pun..muka xde ong!


ini gambar keluarga besar kami..
cuba anda perhatikan psgn pngantin baru d blakang sy dan pengantin lama (kami la tu)..sigh**memula kawin amek gambar rapat2 kan..da stahun kawin mak aih jauhnyaaaa..mentang2 sy sudah beranak satu..mode tekup-muka-tidak-percaya..

OTW pulang, sy snap pict ni..sgt suka :) sedangkan burung2 dan lembu2 ini boleh berkongsi kwsn mencari mkn, kita ni slalu tamak sorang2 kan..

ok..ok..sy tau gambar ini tidak terlibat dgn aktiviti percutian kami..sy saja letak gambr EBM sy..sungguh tidak mithali kan sy..mknn anak je yg ada? mknn suami? mode : suami geleng2 kepala..isk..isk..isk..



nota jari : anda perasan x entri ini penuh dengan persoalan dan perkataan 'kan'? kan?




No comments:

Post a Comment