Sunday, February 20, 2011

20.02.2011

yeah! ari ni 20.02.2011..damia lahir 20.09.2010 :)
rasa sangat cepat masa berlalu, pejam-celik-pejam-celik tapi kalo tidur pejam lambat nak celik damia dah masuk 5 bulan..rasa mcm baru je lagi damia lahir..semalam sy, en. hubby dan damia lalu depan hosp kajang, sy pun ckp kat damia "ingat x dulu kita masuk sini?eh, ingat x dulu mama masuk sini, pastu damia keluar sini?"hah, baru petanyaan yg tepat kan?

hmmm..damia skrg meniarap dah pandai nak angkat-angkat punggung. x lama lagi pandai la mengengsot..haih, jenuh la mama  ayah nak kejar damia nnt.

damia pandai jerit-jerit latihan vokal suka betul dia kalo dpt jerit kuat-kuat..pandai membebel, tangan pun dh pandai capai itu-ini. lepas ni kalau dia dah pandai mengengsot, alamatnya semua benda dlm rumah ni xkan berada pada kdudukan statik xprlu la mama mengemas kan..

kalau mandi, damia suka kocak-kocak air guna kaki, pastu mama marah senyum-senyum bila kena marah..sigh*

hah! anda tau kenapa sy cerita semua perkembangan damia? bukan apa, mana tahu satu ari nnt damia dan suaminya membaca entri ini, boleh la suami damia kata "oo..mcm tu awak umur 5bulan ye?"


anak mama tgh tidur..skrg ni habit dia tido meniarap mcm ni..

 seperti rakyat marhain berhijrah ke Malaysia kan?kuikuikui..


cepat besar anak mama..mama dan ayah sangat sayangkan damia dan adik2 damia ;p

nota jari : lovu u nur damia :) dan ayahnya..

No comments:

Post a Comment